یک موبایل.دانلود بازی.یک موبایل دانلود نرم افزار.یک موبایل اندروید

یک موبایل.دانلود بازی.یک موبایل دانلود نرم افزار.یک موبایل اندروید.قیمت های گوشی

با سلام ... ورود شمارا به وبلاگ یک موبایل.دانلود بازی.یک موبایل دانلود نرم افزار.یک موبایل اندروید خوش آمد میگویم ... برای مشاهده کامل مطالب از آرشیو مطالب وبلاگ استفاده کنید.

 این مطلب مخصوص اعضا می باشد

برای مشاهده این گونه مطالب باید با نام کاربری خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.

اگر عضو سایت هستید لطفا از طریق فرم زیر وارد شوید:

نام کاربری:
رمز عبور:

اگر عضو سایت  نیستید توسط فرم زیر میتوانید به سرعت ثبت نام کنید:
نام کاربری:
رمز عبور:
تکرار رمز عبور:
ایمیل صحیح و معتبر:
کد تصویری را وارد نمایید:
نام (اختیاری):
وب سایت (اختیاری):
جنسیت (اختیاری):
مرد        زن عدم نمایش
تاریخ تولد (اختیاری):
روز ماه سال
عکس/تصویر پروفایل شما(اختیاری):
ای دی یاهو (اختیاری):
شماره تلفن(اختیاری):
شهر(اختیاری):
توضیحاتی درباره خود (اختیاری):

نظرات شما عزیزان:

امیر حسین
ساعت23:36---3 شهريور 1392
علی جان گل،

من از خدامه سونی پیشرفت کنه، چون گوشیهاش زیبا هستن و دلفریب، و هر کسی دلش میخواد اونها رو داشته باشه.

ولی پیشرفت به تجربه نیاز داره و تجربه به زمان. من فکر نمیکنم هونامی هم بدون اشکال باشه، چون سونی متاسفانه قبل از کامل کردن یک تکنولوژی سریع بعدی رو معرفی میکنه. فیلمبرداری 4K و یا دوربین 20 مگاپیکسلی هونامی، روی کاغذ دلربا هستن و در بین گوشیهای اندرویدی اولین باره که معرفی میشن. بنظر شما هر چیزی که اول معرفی میشه میتونه عاری از اشکال باشه؟

من بعید میدونم.


امیر حسین
ساعت23:34---3 شهريور 1392
علی جان گل،
من از خدامه سونی پیشرفت کنه، چون گوشیهاش زیبا هستن و دلفریب، و هر کسی دلش میخواد اونها رو داشته باشه.
ولی پیشرفت به تجربه نیاز داره و تجربه به زمان. من فکر نمیکنم هونامی هم بدون اشکال باشه، چون سونی متاسفانه قبل از کامل کردن یک تکنولوژی سریع بعدی رو معرفی میکنه. فیلمبرداری 4K و یا دوربین 20 مگاپیکسلی هونامی، روی کاغذ دلربا هستن و در بین گوشیهای اندرویدی اولین باره که معرفی میشن. بنظر شما هر چیزی که اول معرفی میشه میتونه عاری از اشکال باشه؟
من بعید میدونم.


علی ا
ساعت23:34---3 شهريور 1392
محمد جان من همه عکسارو دیدم اما باز چند تا سوالم بی جواب موند...اول اینکه تو وبگردی هم اون نوار مشکی سه تا کلید پایینی شیشه ای مشیه؟دوم اینکه تو دوربین و زاویه دید گوشی(حاله سفید اعصاب خورد کن) از نطر کیفیت تغییراتی بوجود امده؟کاش با یه دوربین دیگه از زوایای مختلف نمایشگر عکس می گرفتی تا ببینیم زاویه دید و عمق رنگهاش بهتر شده یا نه

امین22
ساعت23:32---3 شهريور 1392
با سلام به تمام دارندگان سونی زد.اگر کسی تا بحال این گوشی رو نخریده پیشنهاد میکنم نخره.الان همه شروع میکنن به حمله به من ولی این رو راست میگم برید از چندتا تعمیراتچی که این گوشی رو تعمیر میکنن بپرسید.این گوشی مشکل انتن داره واسه همه پیش نمیاد شانسیه من خودم 5ماهه دارم تازه واسم پیش اومده.وقتی بردم پیش تعمیرکار گفت واسه خیلی ها پیش اومده .اول برید تحقیق کنید بعد ......


نفس
ساعت23:32---3 شهريور 1392
از صداقت کلامت در مورد گوشیت خوشم اومد.من گوشی قبلیم وی بود و از نطر سخت افزاری و نرم افزاری دقیقا مثل تی ایکس بود...حالا به نظرت منی که دنبال تنوع و تکنولوژی های جدیدم سراغ اکسپریا زد برم؟راساتش بعضی ایرادات سونی مثل شارژ دهی کم و عمق کم رنگهای تیره و زاویه دید ضعیف علی الخصوص موقع کار تو اتاق تاریک و رابط کاربری خیلی خیلی ساده و کیفیت پایین دوربین به ظاهر 13 مگاپیکسل علی الخصوص تو نور کم یا فضای بسته و زود به هم خوردن کیفیت عکسای گرفته شده به هنگام زوم و... حسابی منو دلسرد کرد و من گوشیم رو فروختم تا محصولات سامسونگو محک بزنم..حالا شما صادقانه جوابمو بده ایا اکسپریا زد همین ایرادات رو کم و بیش بازم داره یا سونی کلا این ایرادات رو ریشه کن کرده؟

علی عبرضا
ساعت23:31---3 شهريور 1392
سلام دوستان
راستش من میخواستم گوشی بگیرم
ولی بین این و نوت 2 موندم
سایز نوت 2 برام مهم نیست
واقعا جفتشون خوبن ولی این گوشی رو خیلی دوست دارم اما با این اشکال هایی که گرفتین و پیکسل سوخته و از این جور حرفا واقعا دل سردم کرد
شما کودوم رو بهم پیشنهاد میکنید و دلیلتون رو هم اگر میشه بیان کنید
موفق باشید


1.1
ساعت23:31---3 شهريور 1392
الان 3روزه گوشی همش تو دستمه و به اینترنت هم وصله , میتونم بگم باتریش فوق العادش , خیلی دیر خالی میشه , سونی از نظر تکنولوژی چیزی برای این گوشی کم نزاشته , سرعتش عالیه , اما درباره دوربین اگر بخوام بگم واقعیتش در کل کیفیت همه ی دوربین های گ.شی ها اونی نیست که واقعا اظهار میشه , من کاملا یادمه وقتی htc one x اومد بازار اصلا شعار تبلیغاتیش برای دوربینش بود اما وقتی با این گوشی کار کردم و دوربینش رو دیدم [به درد نخور] بود !! ( با اینکه من یکی از طرفدارهای سرسخت htc هستم دارم اینو میگما ) یا خود آیفون iphone 4s دوربین فوق العاده ضعیفی داره یعنی اصلا نمیشه رو دوبینش حساب کرد ! در کل سونی ها کیفیت دوربین بالاتری نسبت به برندهای دیگه دارن کیفیت دوربین سونی زد بد نیست اما وقتی آدم میره سونی زد میخره چون توقع خیلی بالایی از پرچمداره سونی داره به نظرش میاد کیفیتش پایینه . خلاصه بگم طی تجربه شخصیم از گوشی های مختلف میتونم بگم دوربین هیچ گوشیی مثل کیفیت دوربین های عکاسی دیجیتال نمیشه پس زیاد نباید رو دوربینشون حساب کرد و خیلی انتظار داشت .

درباره ی راهنمایی کردن برا خریدتون میتونم بگم واقعا باید ببینین چی میخوایین چون اینو مطمئن باشین همه چی تو یه گوشی جم نمیشه یه سری معایب و محسناتی دارن مثلا به شخصه خود من هیچ وقت به سمت گوشی سامسونگ نمیرم با اینکه کیفیت مانیتورهای سامسونگ تو هیچ گوشیی نیست ولی آخه ظاهر گوشیم مهمه وقتی آدم سامسونگو دستش میگیره اصلا حس خوبی بهش دست نمیده , خداییش خیلی زشتن , هیچ گونه ظرافتی توشون به کار نرفته ( با اینکه صفحه نمایش عالی دارن ) .

اما سونی زد از نظر زیبایی گوچکترین عیبی نداره فوق العادس , همین که دستت میگی خیلی حس خوبی داری یعنی آخره ظرافت و کلاسو داره اما متاسفانه کیفیت مانیتورش مثل سامسونگا نیست , رنگا توش درخشان نیستن ولی زیر نور مانیتورش حرف نداره کاملا شفاف و خواناست , پس شما باید ببینین چی برات مهم تره یه صفحه براق با یه گوشیه خیلی زشت و یا یک گوشیه خیلی زیبا و صفحه نمایش دارای رنگ طبیعی , برا من که برند و ظاهر گوشی مهمه به شخصه جز برند های sony , hTC , Apple بقیه برندها رو اصلا با کلاس نمیدونم . اگر سایز Iphone هم سایز سونی زد بود حتما آیفون میخریدم ,

\'گزینه هایی که میتونم بهتون پیشنهاد کنم :

iphone 5 ( البته یکم گرون در میاد چون برا بلوتوث و جیلبرش باید دوباره پول بدین )

htc one ( البته از سونی زد گرون تره )

Sony z

Sony tx ( کیفیت مانیتورش بالاتر از زد هست و ارزونتره 600.000 تومن اختلاف قیمت دارن )

موفق باشید


حسین دیمو
ساعت23:30---3 شهريور 1392
سلام به همگي ميخواستم از كساني كه اين گوشيرو دارن و چند هفته أي است باهاش كار ميكنند بپرسم واقعا اين إيراد هايي كه براي اين گوشي گرفتن حقيقت داره؟إشكالات أصلي اين گوشي چيه؟ارزش داره اونو بخرم؟تورو خدا راست بگيد؟ارزش داره؟؟؟


امیر حسین
ساعت23:29---3 شهريور 1392
سلام دوستان
میخواستم بپرسم این آپدیتی که خود گوشی میاره برای دانلود چه فرقی با اون آپدیتی که در flashtools انجام میدیم داره؟ آخه اون که تو flash tools هست 600 مگ حجمش بیشتره
خواهشا جواب بدید


ساناز ص
ساعت23:29---3 شهريور 1392
سلام اگر هونامی بیاد تا 2 ماه اینده این گوشی حتما قیمتش میاد پایینتر ولی اگه اونم بیاد تا یکی دو ماه بالای 2 ملیون بنظر من اگه مشکلی با گوشیت نداری نمیخوای ارتقاع بدی به فکر زیانش نباش نگهش دار

علی ا
ساعت23:28---3 شهريور 1392
اون آپدیت اولیه که 150 مگه رو میشه از طریق خود گوشی آپدیت کرد اگه وای فای پر سرعت داشته باشی خیلی راحته اما بعد از اون پیام آپدیت می یاد اما پیامو که تا آخر میری نوشته از طریق نرم افزار سونی وکامپیوتر فقط بعد وارد سایت می شی و نرم افزار دانلود می کنی و نصب می کنی گوشی رو که وصل می کنی بعد از وصل شدن بالای صفحه نرم افزار پیام آپدیت می یاد که روش کلیک می کنی اما من خودم چند دفعه زدم تا وسطاش رفت و قطع شد .البته وقتی گوشی رو وصل می کنی پیام آپدیت رو خود گوشی می یاد و اوکی مزنی .
فکر می کنم اون ساعتی که ما میریم اپ کنیم سروراش مشغوله من ساعت 5 صبح به بعد رفتم به راحتی آپدیت شد.


علی ا
ساعت23:28---3 شهريور 1392
اون آپدیت اولیه که 150 مگه رو میشه از طریق خود گوشی آپدیت کرد اگه وای فای پر سرعت داشته باشی خیلی راحته اما بعد از اون پیام آپدیت می یاد اما پیامو که تا آخر میری نوشته از طریق نرم افزار سونی وکامپیوتر فقط بعد وارد سایت می شی و نرم افزار دانلود می کنی و نصب می کنی گوشی رو که وصل می کنی بعد از وصل شدن بالای صفحه نرم افزار پیام آپدیت می یاد که روش کلیک می کنی اما من خودم چند دفعه زدم تا وسطاش رفت و قطع شد .البته وقتی گوشی رو وصل می کنی پیام آپدیت رو خود گوشی می یاد و اوکی مزنی .
فکر می کنم اون ساعتی که ما میریم اپ کنیم سروراش مشغوله من ساعت 5 صبح به بعد رفتم به راحتی آپدیت شد.


اچ تی وین سون
ساعت23:27---3 شهريور 1392
عزیزم ضد آب بودن سونی چندتا بند و تبصره داره !

اولا آب باید کاملا خالص باشه ! ( پس شما یه موقع رفتی دریا یا جای دیگه حتما از شیمیدانای عزیزمون ماده خالص سازیشو بگیر یه موقع گوشیت نسوزه)

دوما باید تمام در پوش های گوشی بسته باشه ! ( پس شما حق نداری با خیال راحت آهنگ گوش بدی البته با هدست)

و ...

پس یقین کن که این موارد و امتیازا فقط برای تبلیغاته و عملا به درد نمیخوره ، البته اگر واقعا اینجور باشه !

اچ تی سی و سامسونگ هم برای پرچمدارانشون ضد ضربه و ضد خش بودنو تبلیغ کردن !
من خودم One خریدم روز اول آوردم تست کردم با کلید دیدم 5 تا ضربه ریزی که زده بودم 6 تا جا انداخته پشت گوشی ...

پس گول این حرفارو نخورین بچسبین به کارایی گوشی !


علی ا
ساعت23:26---3 شهريور 1392
ا سلام خدمت شما و دیگردوستان
من اول چند تا عکس تو دو تا گوشی ریختم بعد سعی کردم رنگ ها رو تو اکسپریا زد طوری تنظیم کنم که عکسای دو تا گوشی شبیه هم بشه الان گوشی رو خاموش کردم وزدم شارژ رقم دقیقشو بعدا می نویسم البته الان در کل گوشی کیفیتش خوبه متاسفانه من گوشی رو سریع اپدیت کردم و دقیقا یادم نیست قبل از آپدیت چه جوری بود اما الان با این تنظیمات می تونید حتی رنگ هارو غلیظ تر از اس تری هم نمایش بدین .
من وقتی دو تا گوشی رو با یه عکس از روبرو نگاه می کنم به نظر خودم کیفیت مال من بیشتره اما در زاویه اس تری کیفیتش بهتر میشه.
قطعا با چند تا عکس نمیشه به بهترین حالت رسید و فکر می کنم بیشتر باید روش کار کرد.


محمد ب
ساعت23:26---3 شهريور 1392
برای منم هیچ مشکلی پیش نیومد.

علی 001
ساعت23:25---3 شهريور 1392
تنظیمات دقیقش اینه
saturation 18.5
Hue75.0


علی 001
ساعت23:25---3 شهريور 1392
تنظیمات دقیقش اینه
saturation 18.5
Hue75.0


ساناز ص
ساعت23:25---3 شهريور 1392
سلام میشه بگین کدون فروشگاه بازار موبایل ایران معتبر و قیمتاشم مناسبتره اونایی که خریدن و پیکسلاشم سالمه از کجا خریدن؟؟؟؟

مهدیه
ساعت23:24---3 شهريور 1392
ئلام دوستان
اقا من امروز صبح کرمانشاه یمت گرفتم کف قیمت1490حداکثرش1560بدون گرانتی
راستش با این گوشی کار کردم خیلی چیز شاخی بود خدایی!دوربین صدا و بدنه بخصوص قیافش وحشتناک جذاب بود
راستش من فردا میرم بخرم ازتون سوال داشتم ک از کجا بدون jdcهست؟
مشکل دوربین با پیکسل سوخته نداره؟
ممنون میشم بگید چون میخوام بخرم مرسی


علی
ساعت23:23---3 شهريور 1392
ی سوال دیگه
اقا کرمانشاه همه پمب هستش
چطور بفهمیم jdcهست یا شارپ؟
بخدا این موضوع هم دردسری شده ها!نمیدونم چرا این اولین باره انقدر میترسم این گوشی رو بخرم
اصلا ی ایراد های بهش گرفتن ادم روانی میشه:دی
راستی موقع خرید ب چ چیز های توجه کنم؟یعنی چ چیز های رو توجه کنم نره تو پاچمون؟:دی


مینا رحمانی
ساعت23:23---3 شهريور 1392
با سلام خدمت دوستان

چند روز پيش گوشيم (Xperia z ) خود به خود خاموش شد و ديگه بدون شارژر روشن نميشه با شارژر كه كار ميكنم هيچ مشكلي نداره ولي وقتي شارژرشو در ميارم دوباره ريستارت ميشه و نميتونه بالا بياد هي ريست ميشه . بردم يكي از دوستام فلش هم كرد ولي بازم روشن نميشه . كسي ميتونه كمك كنه ؟



yakamoz.mom@gmail.com


یونس
ساعت23:21---3 شهريور 1392
سلام.دوستان من کل نظرات در مورد صفحه نمایش این گوشی که دو نوع هست خوندم ولی نفهمیدم بالاخره من از کجا بفهمم که موقع خرید این گوشی صفحه نمایشش از نوع sharp یا jdc
دوستان اگر امکان داره لطفا راهنمایی کنید


یونس
ساعت23:21---3 شهريور 1392
سلام.دوستان من کل نظرات در مورد صفحه نمایش این گوشی که دو نوع هست خوندم ولی نفهمیدم بالاخره من از کجا بفهمم که موقع خرید این گوشی صفحه نمایشش از نوع sharp یا jdc
دوستان اگر امکان داره لطفا راهنمایی کنید


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ سه شنبه 3 / 6 / 1398برچسب:,

] [ 10:50 بعد از ظهر ] [ امیر حسین قاسمی ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه