یک موبایل.دانلود بازی.یک موبایل دانلود نرم افزار.یک موبایل اندروید

یک موبایل.دانلود بازی.یک موبایل دانلود نرم افزار.یک موبایل اندروید.قیمت های گوشی

با سلام ... ورود شمارا به وبلاگ یک موبایل.دانلود بازی.یک موبایل دانلود نرم افزار.یک موبایل اندروید خوش آمد میگویم ... برای مشاهده کامل مطالب از آرشیو مطالب وبلاگ استفاده کنید.

به پیروی از يک سنت قديمی، آخرين و بهترين گوشی های دوربين دار را جمع کرديم تا بهترين آنها را انتخاب کنيم. ميدانيم که از آخرين بار مدت زيادی ميگذرد. دفعه قبل که دوربين 8 مگا پيکسلی گوشی ها را بررسی کرديم، سال 2008 بود. 8 مگا پيکسل آن زمان و 8 مگا پيکسل امسال، ولی چيز های زيادی تغيير کرده اند.

 

 

تصاوير نمونه تنها قسمت کوچکی از عکس ها را نشان ميدهند، بنابراين عکس های کامل را هم در اینجا قرار داديم، که در صورت تمايل بتوانيد نگاهی به آنها بيندزيد.

 

 عکس های Galaxy S II و نوکيا N9 داری سطح بالايی از جزئيات و بدون نويز هستند. عملکرد Xperia arc S نيز خيلی خوب است، ولی کمی نويز رنگی در آن ديده lیميشود. عکس های Sensation XE در تاريکی نويز زيادی دارند، ولی در عين حال جزئيات را نيز حفظ کرده اند. و باز هم خواهر آن Titan بهتر عمل ميکند.

 

 

 

فلاش روشن. در مرحله بعد، به عملکرد فلاش نگاهی ميندزيم. سوژه نسبتا به دوربين نزديک است و تنها منبع نور فلاش LED است. نتيجه، در تصوير F نشان داده شده.

 

 

ميبينيد که ترکيب فلاش و سنسور در Galaxy S IIبهترين نتيجه را به همراه داشته، و عکس به دست آمده بدون نويز است (ولی در سايه ها تصوير کمی به سبزی ميزند). آیفون 4S فلاش ضعیف تری دارد، ولی جزئيات زيادی در عکس مشخص است و خبری از هاله های رنگی نيست.

 

 

 

 Sensation XE از نويز زياد (شامل نويز رنگی ) در عکس ها رنج ميبرد، ولی داری يک فلاش LED دو تايی و رنگ های بسيار دقيق است. عملکرد فلاش در N9خيلی ضعيف است و با وجود استفاده از 2 LED، نتوانست تمام صحنه را روشن کند. تصاوير گرفته شده به کمک این فلاش داری مقدار زيادی نويز و تغيير در رنگ ها هستند.

 

 Titan داری يک فلاش بسيار قوی است، ولی در همه عکس های آن تغيير رنگ و نويز رنگی مشاهده شد. در عکس های arc S رنگ ها بسيار دقيق بودند، ولی کمی نويز رنگی هم ديده ميشد.

 

در اینجا ميتوانيد عکس های کاملی که تصوير F از آنها استخراج شده را ببينيد.

 

 

 

خلاصه

وقت جمع بندی عملکرد دوربين ها در نور کم رسيده. نتایج به دست آمده خیلی به هم نزدیک هستند. با این حال، ميخواهيم Galaxy S IIرا به عنوان برنده این قسمت انتخاب کنيم، گرچه رقابت این گوشي با 4S بسيار تنگاتنگ بود. Sensation XE پس از عملکرد ضعيف در نور کافی، در این قسمت تا حدی اعتبار خودش را زنده کرد.

 

 

 

مروری بر توانایی عکاسی هر گوشی

 

آیفون 4S

 

 

در عکس های آیفون 4S مقدار قابل توجهی نويز تشعشعی ديده ميشود، با این حال جزئيات ثبت شده توسط آن از بقيه گوشی های مورد بررسی بيشتر است. هايلايت ها در عکس های گرفته شده با 4S هميشه بيش از حد روشن هستند که این باعث کاهش سطح جزئيات ميشود، ولی سايه ها بسيار خوب ثبت ميگردند.

 

عکس ها خيلی واضح هستند، رنگ بندی آنها دقيق و مقدار نويز آنها بسيار کم است.

 

 عکس های گفته شده توسط این گوشی در تاريکی داری مقداری نويز هستند، ولی سطح جزئيات آنها نسبتا خوب است. رنگ بندی عکس ها خيلی خوب است، ولی عملکرد فلاش LED ضعيف ارزيابی شد. در اینجا نمونه هايی از عکس های گرفته شده با آیفون 4S را ميبينيد.

 

 

 

 

 

 

 

نوکيا N9

نوکيا N9با نوردهی دقيق و محدوده ديناميک وسیع خود، توجه زيادی را به خود جلب کرد. عکس های گرفته شده تا حدی حالت دانه دانه ای دارند ولی فاقد نويز رنگی هستند. ولی در بزرگ نمايی 100 %، جزئيات ظريف تا حد زدی از عکس ها حذف ميشوند.

 

تصاوير گرفته شده در روز بدون نويز و داری رنگ بندی دقيق هستند (البته از نظر اشباع رنگک کمی مشکل دارند). عکس های گرفته شده در نور کم داری مقدار نویز کم و سطح قابل قبولی از جزئيات هستند، ولی يک هاله رنگی در آنها ديده ميشود. فلاش این دوربين در مقايسه با رقيب های آن بسيار ضعيف است، حتی با این که از دو LED استفاده ميکند.

 

 

 

اینجا نمونه هايی از عکس های گرفته شده با نوکيا N9را ميبينيد.

 

 

 

سامسونگ I9100  Galaxy S II

 

 

 Galaxy S II در حذف نويز از عکس ها خوب عمل ميکند و عکس های آن کمی حالت دانه دانه دارند و سطح بالايی از جزئيات را ثبت ميکنند. عکس ها نسبتا واضح هستند و در قسمت های روشن آنهاکمی clipping  تراز سفیدی تقريباً خوب است، ولی نهايتا رنگ ها را کمی به سمت سردی تغيير ميدهد. به جز این مورد، رنگ بندی دقيق است. گاهی اقت با واضح شدن بيش از حد (oversharpening)عکس ها روبرو هستيم که به خاطر حذف نويز اتفاق افتاده. عکس های گرفته شده در تاريکی نويز کمی دارند، ولی مقدار جزئيات و کنتراست آنها نسبتا کم است. همچنين، در سايه ها، يک هاله کمرنگ ديده ميشود. عملکرد فلاش تک LED متوسط ارزيابی شد، و دوربين در تاريکی عکس هايی تقريباً بدون نويز را ثبت کرد.

 

در اینجا نمونه هايی از عکس های گرفته شده با Galaxy S IIسامسونگ را ميبنيد.

 

 

 

 

 

سونی اريکسون arc S

 

 

arc S سونی اريکسون تلاش زيادی برای حذف نويز نميکند که باعث ديده شدن مقداری نويز در عکس ها (مخصوصا عکس های گرفته شده در نور کم) ميشود، ولی عکس ها جزئيات ضعيفی را در خود ثبت کرده اند. هايلايت ها بيش از حد روشن شده اند و جزئيات آنها محو شده است، ولی در سايه ميتوان جزئيات ظريفی را مشاهده کرد (البته همراه با نويز).

 

رنگ عکس ها کمی به زردی ميزند ( کاربران بيشتر رنگ های گرم را ترجح ميدهند). رنگ ها بیش از حد اشباعشده اند و در مرکز بعضی از عکس ها ميتوان يک نقطه صورتی کمرنگ را ديد. همچنين، در مرز های داری کنتراست بالا، يک هاله متمايل به آبی ديده ميشود. در تاريکی عکس ها جزئيات ظريفی را در خود ثبت کرده اند، ولی کنتراست آنها کم و نويز موجود در آنها نسبتا زياد است. عملکرد فلاش LED این دوربين متوسط ارزيابی ميشود. در اینجا نمونه هايی از عکس های گرفته شده با Xperia arc S سونی اريکسون را ميبيند.

 

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ سه شنبه 27 / 5 / 1392برچسب:,

] [ 11:12 بعد از ظهر ] [ امیر حسین قاسمی ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه